Ką daryti įpylus netinkamo kuro?
Kitų degalų kuras paprastai turi neigiamų pasekmių. Mažiausiais iš jų yra variklio užgęsimas. Šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose jautri įpurškimo sistema gali brangiai kainuoti.
Pagrindinė taisyklė yra ta, kad radę klaidą, sustabdykite degalų papildymą ir nemėginkite vėl užvesti variklio. Kai kuriuose šiuolaikiniuose automobiliuose jautrus benzininis siurblys įjungiamas atidarius vairuotojo duris arba vėliausiai įjungus uždegimą.
BENZINAS VIETOJ DYZELINO?
Jei neįjungsite variklio ar uždegimo, paprastai pakanka išsiurbti benzino ir dyzelino mišinį iš bako. Jei variklis dirbo, jums gali tekti pakeisti visą įpurškimo sistemą kartu su aukšto slėgio siurbliu, purkštukais, degalų tiekimu ir baku, ir tai gali kainuoti tinkamą pinigų sumą.
Remontas yra neišvengiamas, jei kuro sistemoje susidaro trupiniai. Taip yra dėl to, kad aukšto slėgio siurblio dalys nėra išteptos dyzeliniu kuru ir plaunamos benzinu. Daugeliu atvejų siurblys tiesiog nustoja veikti. Štai kodėl benzino pilimas į dyzeliną žiemai šiuo metu nėra naudingas veiksmas.
DYZELINAS VIETOJ BENZINO?
Jokiu būdu neužveskite variklio, net jei bake yra nedidelis dyzelino kiekis. Jei vairuodami pastebėjote klaidą, kuo greičiau sustokite ir išjunkite variklį.
Priklausomai nuo variklio ir dyzelino kiekio, galite toliau švelniai judėti ir pridėti tinkamą benziną. Tačiau, kad išvengtumėte rimtos žalos, turėtumėte išpumpuoti degalus iš bako. Neatmetama injekcijos sistemos ir išleidimo žala.
Deja, nedaugelis gamintojų apsaugo savo klientus nuo netinkamo degalų papildymo, apsaugodami bako kaklą nuo netinkamos žarnos. Pasak ADAC, tik kai kurie “Audi”, BMW, “Ford”, “LandRover”, “Peugeot” ir VW dyzeliniai modeliai neleidžia tokio degalų papildymo. Benzinas taip pat gali būti lengvai pilamas kai kuriuose dyzeliniuose modeliuose.